De la zero la 25,000 de cuvinte cheie indexate!
- Acasa
- De la zero la 25,000 de cuvinte cheie indexate!
Nișa financiară este una dintre cele mai competitive – și unul dintre cele mai profitabile din spațiul online.
Acest client a venit la noi cu un website destul de curat – însă cu nu prea mult trafic.
În acest studiu de caz, veți vedea cum am mărit drastic numărul total de cuvinte cheie din indexul Google și am adus traficul organic la peste 80.000 click-uri … pe lună!
Background
Proprietarul a vrut să concureze cu cele mai mari nume din spațiu.
Acest site a fost creat în iulie 2017 și a crescut în trafic la aproximativ 1.300 de vizitatori pe lună înainte de a se alătura programului nostru SEO în octombrie 2017.
Am lucrat cu clientul pentru a crea un plan agresiv, începând cu un buget de 3.000 lei / lună, lucrând progresiv până la 6.000 lei pe lună, pe măsură ce rezultatele au apărut.
Auditul SEO
Acest site nu a avut penalități anterioare, deoarece a fost relativ nou.
Am văzut că are unele texte de ancorare agresive care constituie 7% din profilul acestora, dar știam că avem bugetul pentru diversificare.
Analiza cuvintelor cheie „Easy Wins”
Am identificat 230 de cuvinte cheie „câștiguri ușoare” în pozițiile 4-30 cu volume între 20-11.000 căutari lunare.
Întrucât pentru aceste cuvinte cheie website-ul se clasifica deja aproape de vârf, știam că ne putem concentra asupra lor pentru unele salturi rapide de trafic!
Toate cuvintele cheie aveau CPC, ceea ce înseamnă că cineva licita pe ele în Google ADS și ar fi putut fi valoroase pentru strategia noastră. De fapt, unele dintre cuvintele cheie cu un volum mai mic de căutări au fost extrem de profitabile, cu CPC până la 20 RON pe clic!
Am luat în considerare toate acestea atunci când am efectuat strategia cu privire la țintele de cuvinte cheie și pagini, deoarece majoritatea paginilor aveau indexate o multitudine de cuvinte cheie.
În plus, prin partajarea acestor informații cu clientul, am putut să optimizăm paginile cu cuvinte cheie LSI pentru a ajuta la creșterea poziționărilori. Acest tip de analiză se poate face cu instrumentul nostru gratuit de analiză de cuvinte cheie sau prin intermediul serviciilor plătite precum Ahrefs sau Semrush.
Analiza competitivă a conținutului
Această analiză este concepută pentru a ne ajuta să localizăm cuvinte cheie pe care concurenții se poziționează în acest moment în Google iar clientul nostru nu. Aceste cuvinte cheie sunt excelente pentru a genera o mulțime de idei noi de conținut!
Inițial am identificat peste 1000 de cuvinte cheie pe care concurenții le-au vizat iar site-ului clientului nostru le lipseau.
Am identificat 3 tipuri de conținut și le -am folosit fiecare la diferite strategii pe parcursul acestei campanii:
Pagini de categorie
Acestea sunt cuvinte cheie largi, cu volum mare, care vorbesc în general despre un subiect.
Pagini de recenzii ale produselor
Cu analiza GAP de conținut, am putut identifica termenii valoroși de marcă și produs cărora să le construim un articol de tip recenzie. Am folosit acest lucru pentru a construi o cantitate substanțială de conținut care ar produce venituri.
Susținerea conținutului
Mai târziu în campanie, după ce am finalizat o multitudine de conținut de bază, am început să creăm și conținut de susținere pentru cuvinte cheie cu o concurență ridicată.
De exemplu, am susținut un cuvânt cheie cu un număr foarte mare de căutări lunare cu articole relevante din punct de vedere contextual, care făceau referire la pagina aferentă cuvantului cheie cu multe căutări, astfel construind o bază pentru creșterea poziționărilor.
Campania SEO
Cu aproape toate campaniile, creăm o diversitate backlink-uri și conținut de înaltă calitate – pâinea și untul procesului de SEO.
În funcție de modul în care progresează campania, schimbăm bugetele în legături de calitate superioară / mai puternică sau mai mult conținut.
Puteți vedea în exemplele de mai jos, ne -am bazat foarte mult pe Blogger Outreach, precum și pe o mulțime de conținut de blog pentru a crește traficul acestui site!
Iată câteva exemple de cheltuieli lunare în modul în care a progresat campania:
Această campanie a început cu o varietate de produse:
- 2 articole publicate in presa națională, cu autoritate peste 50 DA
- 2x articole pe bloguri cu DA 20+
- 3x articole pe bloguri cu DA 30+
- 2x articole pe bloguri cu DA 40+
- 7x articole pe blogul clientului de 1000 cuvinte
Pe măsură ce campania a progresat, am adăugat mai mult conținut și am trecut la backlink-uri de calitate superioară, de exemplu:
- 5x articole de tip pilon pe blog
- 10x articole pe bloguri cu DA 20+
- 15x articole pe bloguri cu DA 30+
- 5x articole pe bloguri cu DA 40+
- 16x articole pe blogul clientului de 1000 cuvinte
Apoi, în timp ce am văzut succesul clasamentului de conținut și a lățimii mari de cuvinte cheie vizate pentru a clasifica, am schimbat și mai mult buget în conținut, continuând să construim legături de înaltă calitate.
- 40x articole pe blog de 1000 cuvinte
- 4x articole de tip pilon pe blog
- 20x articole pe bloguri cu DA 30+
- 10x articole pe bloguri cu DA 40+
- 1x articol DA 50
Rezultate
Rezultatele acestei campanii au fost extraordinare datorită strategiei, execuției și comunicării deosebite cu clientul.
În intervalul mai puțin de un an, acest site a devenit un concurent major în clasamentul pentru unele dintre cele mai competitive cuvinte cheie.
Concluzie
Aceasta a fost o campanie uimitoare pentru noi, dar nu doar din cauza muncii efectuate, ci și cât de îndeaproape am reușit să lucrăm cu clientul.
Clientul și-a pus încrederea în noi pentru a urma strategia, dar a lucrat îndeaproape cu echipa noastră pentru a identifica ținte valoroase pe care să le vizăm pe măsură ce campania a progresat.
În plus, din cauza nivelului mai mare de cheltuieli, echipa noastră a fost capabilă să pregătească o analiză suplimentară a concurenților, ceea ce a oferit clientului informații care au ajutat dincolo de porțiunea de căutare a acestei campanii și a influențat deciziile de afaceri.
Doriți să dominați un spațiu online competitiv? Consultați serviciul nostru SEO!