Strategie SEO Bazată pe date reale
- SEO ON-Page
- SEO OFF-PAGE
- Conținut Text
- Viteză de încărcare
- User Experience
- Optimizare CLS
- Audit SEO
- SEO Tehnic
- Crawl Budget
- SEO ON-Page
- SEO OFF-PAGE
- Conținut Text
- Page Speed
- User Experience
- User Interface
- Optimizare CLS
- Audit SEO
- SEO Tehnic
- Crawl Budget
Servicii de Optimizare SEO
Manager SEO Pentru campania ta
Raportare lunară trafic organic
Strategie și Obiective SEO
O campanie SEO fără obiective clare care să urmeze o strategie cuprinzătoare nu va avea puterea să propulseze un site web în primele locuri din rezultatele căutării.
Serviciile noastre de strategie și analiză SEO combină totul, de la stabilirea obiectivelor strategice la managementul proiectelor, configurarea Google Analytics și urmărirea obiectivelor.
Analiza cuvintelor cheie
Analiza cuvintelor cheie este în centrul fiecărei campanii. Acesta conduce strategia pentru prioritizarea paginilor și alocarea resurselor campaniei. Acest pas al campaniei SEO acoperă totul, de la identificarea temelor cheie de bază până la extinderea autorității subiectului.
Analiza și monitorizarea continuă a cuvintelor cheie creează impulsul necesar pentru campanii câștigătoare.
Audit SEO Tehnic și semantic
Spre deosebire de alte firme de marketing SEO, agenția noastră SEO nu va începe un audit fără a face mai întâi o analiză extinsă a cuvintelor cheie.
De ce? Un audit bazat pe date reale din piață este mult mai concentrat pe obiectivele specifice ale unei campanii SEO. Această categorie de servicii include totul, de la un audit tehnic cu peste 200 de factori SEO în minte, până la analiza backlink-urilor și SEO local.
Optimizare SEO On-page
Cunoscută și sub numele de SEO „on-site”, această disciplină acoperă toate optimizările de căutare implementate direct pe paginile site-ului tău. Acest tip de SEO include optimizările meta-etichetelor, îmbunătățirea ratei de conversie și optimizarea fragmentelor de date structurate.
La nivel mai avansat, include și elemente precum optimizarea vitezei de încărcare, rezolvarea erorilor 404, crearea unei structuri de link-uri interne, adăugarea de butoane CTA, optimizarea experienței utilizatorilor și multe altele.
Optimizare SEO OFF-PAGE
Denumit uneori și SEO „off-site”, această categorie include activități de îmbunătățire a performanței căutării care nu sunt implementate pe site-ul tău.
Exemplele includ crearea de backlinkuri, optimizarea profilului de Google Business, semnale sociale și mențiuni de brand.
Cum începem?
Ne contactezi
Audit și Ofertă SEO
Stabilim Obiectivele
Semnăm contractul
Începem campania
Pachete SEO
- SEO ON-Page
- SEO OFF-Page
- Manager Campanie dedicat
- Raportare lunară
- Campanii PPC
- Website Gratuit/Redesign
- SEO ON-Page
- SEO OFF-Page
- Manager Campanie dedicat
- Raportare lunară
- Campanii PPC
- Website Gratuit/Redesign
- SEO ON-Page
- SEO OFF-Page
- Manager Campanie dedicat
- Raportare lunară
- Campanii PPC
- Website Gratuit/Redesign
Studii de caz
Cum să ajungi pe primul loc într-o…
„Găsește cuvinte cheie cu volum mare de căutări și concurență scăzută și încearcă să te poziționezi pentru acestea.” Acesta poate…
Întrebări frecvente
SEO, prescurtare de la optimizarea pentru motoarele de căutare, este procesul de optimizare sau îmbunătățire a site-ului tău web pentru a îi crește vizibilitatea și vizitele organice. Când este făcut corect, SEO nu numai că va crește volumul de trafic către site-ul tău web, dar va îmbunătăți și calitatea traficului.
Orice afacere care oferă un produs sau serviciu clienților săi poate beneficia de SEO. Fără SEO, site-ul tău web nu va fi vizibil pentru potențialii clienți chiar și după ce aceștia introduc termeni relevanți în motoarele de căutare.
Majoritatea oamenilor apelează la internet pentru a căuta produse și servicii, iar 93% dintre utilizatorii de internet au recunoscut că recenziile online le-au influențat deciziile de cumpărare.
Dacă deții o afacere cu clienți — SEO este cu siguranță pentru tine.
Google și alte motoare de căutare au crawler-uri care colectează informații despre paginile care există pe site-ul tău, ceea ce îi ajută să stabilească dacă acesta conține informațiile relevante pentru căutările utilizatorul de internet.
Cu peste 200 de factori de clasare în algoritmul Google, o strategie SEO este necesară dacă vrei să fii remarcat printre milioane de site-uri care concurează pentru aceiași termeni de căutare.
O strategie SEO de calitate se va asigura că site-ul tău este complet optimizat pentru a fi afișat pe prima pagină Google pentru diferite cuvinte cheie relevante (termeni de căutare).
În ultimul deceniu, motoarele de căutare precum Google au schimbat procesul SEO prin eliminarea efectivă a practicilor anterioare care făceau căutările pe internet mai puțin plăcute.
S-au dus vremurile conținutului umplut cu cuvinte cheie și schemelor de linkuri înșelătoare, datorită modificărilor făcute de Google de-a lungul anilor, făcând SEO mai satisfăcător pentru companiile care își vând produsele online, dar și pentru utilizatori.
Cele mai bune practici SEO (în termeni populari SEO Whitehat) se referă la sarcinile pe care trebuie să le îndeplinești pentru a îmbunătăți poziționările cuvintelor cheie ale unui site web în pagina de rezultate a motoarelor de căutare:
- Optimizare ON-Page și OFF-Page
- Analiza cuvintelor cheie
- Construirea unei strategii de backlink-uri
- Crearea de conținut nou
- Contactează-ne pentru a afla mai multe practici bune SEO.
Mai simplu spus, cu cât te concentrezi mai mult pe strategia ta SEO, cu atât mai devreme vei vedea efectele.
Cu o strategie solidă, rezultatele pot fi văzute în doar 3 luni și, pe măsură ce continui să investești în strategia ta, vei continua să vezi efectele în anii următori.
Încercăm să stabilim așteptările corecte, în funcție de performanța actuală, de autoritatea site-ului în cauză și de cât buget este pus la dispoziția noastră, dar trebui să începi să vezi rezultate în primele două luni, având în vedere că toate recomandările noastre pentru SEO ON-Page vor fi implementate încă din prima lună iar după 3-6 luni rezultatele în clasament vor începe să urce și să se stabilizeze.
Procesul de SEO este mult mai complex decât pare și, așa cum îți poți repara singur mașina, construi singur casa și crea propria mobilă de bucătărie, la fel poți să faci și SEO.
Deși ar putea fi tentant să citești câteva bloguri SEO și să încerci să abordezi singur optimizările pentru website-ul tău, adevărul este că aceste strategii ar putea mai mult să îți dăuneze.
SEO este o investiție în timp și necesită cunoștințe, motiv pentru care îți recomandăm să apelezi la serviciile unei companii SEO profesioniste.
SEO poate fi învățat în timp printr-o cercetare amănunțită sau poți investi într-un curs intensiv, oricare dintre cele pe care le găsești pe internet.
Sau, mai simplu, poți urma direct cursul nostru de SEO pentru începători aici.
Cu milioane de site-uri web care se luptă pentru primele poziții pe SERP-urile Google, nu este de mirare că paginile tale ar putea să nu fie afișate.
Fără a investi în SEO, ar fi aproape imposibil să te clasezi în primele 10 locuri.
Dar, poate că ai făcut o investiție în SEO și încă nu vezi rezultate. Ce faci atunci?
Nu toți sunt la fel de profesioniști, așa că este posibil ca echipa SEO cu care lucrezi să fi ratat câțiva factori cheie care îți pot distruge șansa de a te clasa, de exemplu:
- Un site web care nu este compatibil cu dispozitivele mobile
- Un site care conține conținut duplicat
- Actualizarea inconsecventă a conținutului
- Viteză mică de încărcare
- Structură website complicată sau neclară
- Lipsa optimizării SEO ON-Page
Poate că site-ul tău s-a clasat bine la un moment dat, dar a văzut brusc o scădere a traficului organic. Acest lucru poate fi cauzat de mai mulți factori, printre care:
- Actualizări Google
- Modificări aduse site-ului
- Conținut irelevant
- Pierderea backlink-urilor
- Erori pe site
- Multe altele
Google este renumit pentru actualizări constante, așa că rămânerea în ton cu acești factori de clasare este o parte importantă a oricărei strategii SEO.
Iată câțiva dintre factorii cheie de clasare care te pot ajuta să îți îmbunătățești poziționările:
- Viteza de încărcare a paginilor site-ului
- Site prietenos cu dispozitivele mobile
- Pagini cu linkuri interne la conținut relevant de pe site
- Folosirea cuvintelor cheie relevante
- Inclusiv etichete de titlu, heading-uri și meta descrieri pe toate paginile
- Adrese URL bine structurată
- Adăugarea de conținut constant
- Backlink-uri
În fiecare an, de la înființarea Google, au făcut actualizări și modificări ale algoritmului. Și în fiecare an numărul de actualizări crește substanțial.
Deși de cele mai multe ori aceste modificări nu sunt detectate, Google va anunța din când în când o actualizare majoră, cum ar fi actualizarea experienței paginii implementată în mai 2021.
Această actualizare a făcut furori, deoarece Google a anunțat-o din timp, oferind profesioniștilor SEO posibilitatea de a-și schimba strategia.
Când Google emite o penalizare, înseamnă că site-ul tău nu va mai fi vizibil în rezultatele căutării, ceea ce înseamnă că publicul țintă nu îl va putea găsi prin nici o căutare.
Penalizările pot apărea la oricare site web și ar putea fi determinate de eforturile negative de îmbunătățire a poziționărilor. Odată primită, o penalizare nu este ușor de eliminat, așa că trebuie să ai grijă.
Deci, de ce ai primi o penalizare?
Orice lucru care oferă crawlerilor Google un indiciu că ai încercat să manipulezi rezultatele căutării – sau că ai încălcat oricare dintre Regulile de calitate ale Google – poate atrage o penalizare.
Google se mândrește cu capacitatea sa de a oferi utilizatorilor cel mai relevant conținut, așa că oricine încearcă să manipuleze greșit acest aspect va fi imediat penalizat.