Cum să ajungi pe primul loc într-o nișă competitivă?
„Găsește cuvinte cheie cu volum mare de căutări și concurență scăzută și încearcă să te poziționezi pentru acestea.”
Acesta poate fi un sfat bun pentru începători, dar hai să recunoaștem …
Nimeni nu stă să investească timp și bani pentru a obține câteva zeci de click-uri pe luna.
Dacă intri în acest joc o faci pentru a AJUNGE IN TOP!
Nu există un motiv bun pentru a tinde spre poziționări medii și să obții un trafic de duzină.
Deci cum o faci?
Ce valoare îți aduce SEO?
În primul rând, trebuie să înțelegi cât de valoros poate fi defapt SEO.
De exemplu, știai că Ahrefs îți poate arăta costul estimat al traficului organic dacă ai plăti pentru el cu Google Ads?
Știai că valorile estimate ale valorii traficului sunt PE LUNI?
Îți poți imagina că se poate obține trafic gratuit în valoare de sute de mii sau milioane de dolari pe lună doar făcând conținut + SEO?
Deci întrebarea este cum să concurezi într-o nișă foarte competitivă?
Cum să obții succesul într-o nișă competitivă?
Există o mulțime de lucruri de spus în acest sens, dar prima parte începe cu modul în care te folosești de SEO.
Iată 4 tactici care te vor ajuta să ajungi în TOP:
Începe cu o mentalitate câștigător și cu un plan de SUCCES
În cele din urmă, vrei să te poziționezi în top pentru pentru cele mai competitive cuvinte cheie din nișa ta și trebuie să începi să planifici din timp pentru asta.
Pregătește-te să îți construiești o autoritate în domeniu
Google adoră site-urile de autoritate. Când site-uri precum Wikipedia sau Mashable sau Nerdwallet au creat un articol nou, acesta este poziționat imediat în top din cauza autorității SEO pe care site-ul lor o împachetează.
Pentru a fi unul dintre cei mari, trebuie să faci mai mult conținut decât oricine altcineva.
Începe să construiești conținut pentru a te poziționa in top pe cuvintele cheie mari ACUM
Majoritatea oamenilor evită cuvintele cheie cu adevărat competitive, dar aceasta nu este întotdeauna cea mai bună idee.
Scorul de dificultate a cuvintelor cheie este adesea inexact – cuvintele cheie sunt uneori mult mai ușor de clasat decât crezi (și uneori mai greu).
În loc să te bazezi doar pe dificultatea cuvintelor cheie ca o valoare definitivă, mergi pentru cuvinte cheie care au sens pentru tine.
Începe să construiești conținut acum, dar trebuie să fii și realist, pentru că acest proces poate dura.
Concentrează-te să îți îmbunătățești site-ul mai mult decăt o face competiția ta
Trebuie să te pui în pantofii clientului tău. Ce l-ar face să aleagă site-ul tău față de concurenți?
Aruncă o privire la imaginea de ansamblu, inclusiv la design-ul site-ului tău, experiența utilizatorului, timpul de încărcare și, desigur, calitatea conținutului.
Asigură-te că întreaga experiență de pe site-ul tău este de un 10 cu felicitări de la început până la sfârșit.
În concuzie…
Dacă îți creezi strategia SEO cu aceste idei în minte, vei fi configurat pentru succes. Nu uita că SEO este un proces de durată, iar cel mai important lucru este să nu renunți până când nu ești pe poziția #1 in Google.